• На головну
  • Звернення громадян
  • Звіт про звернення громадян

Звіт про звернення громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Арцизької міської ради протягом 10 місяців 2021 року


Відповідно до вимог ст.ст. 19, 28 Закону України „Про звернення громадян”, до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Арцизькою міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Всього за 10 місяців з січня 2021 року по жовтень 2021 року включно до Арцизької міської ради надійшло 2713 звернень.
Із загальної кількості звернень 70 - отримані на особистих прийомах керівництва,
675 - за допомогою засобів телефонного зв’язку,
57 - за допомогою мережі Інтернет («електронне» звернення, горяча лінія),
решта 1911 - письмові звернення.
Усі звернення громадян, що надійшли до Арцизької міської ради протягом 10 місяців 2021 року вміщують питання різної тематики. У звітному періоді позитивно вирішено 2269 порушених питань, надано роз’яснень – 261, знаходяться на стадії розгляду – 183 заяви.

Головними серед порушених питань є:
Комунальне та житлове господарство
Поліпшення житлових умов
Аграрної політики та земельних відносин
Транспорт та перевезення пасажирів
Соціальний захист
Охорони здоров’я
Матеріальна допомога

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни протягом 2021 року продовжують займати питання комунального господарства. За звітний період їх надійшло 276, що найчастіше громадяни порушували питання, що стосувалися проведення ремонту житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, ремонту та утримання доріг і тротуарів.
Також порушувались питання з питань транспорту та перевезення пасажирів. За 10 місяців 2021 року надійшло 24 звернень даної тематики. Переважно це питання щодо якості перевезень, порушень умов договору на перевезення пасажирів маршрутними таксі.
Протягом 2021 року в Арцизьку міську раду подано 4833 заяв від людей похилого віку на пільговий проїзд громадян, вирішено позитивно 4359 заяв
Поряд з тим зросла питома вага звернень з питань земельних. У звітному періоді надійшло 1289 таких звернень. Здебільшого це питання пов’язані наданням дозволів на розробку проекту землеустрою.
Протягом цього періоду надійшло 37 колективних звернень. Здебільшого, у колективних зверненнях громадяни порушують питання відновлення благоустрою прибудинкових територій, дитячих майданчиків, ремонту покрівель та інженерних мереж.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері, пенсіонери.
За цей період в Арцизькій міській раді від даної категорії громадян надійшло 355 звернень. Ця категорія громадян найчастіше звертається стосовно надання допомоги в поліпшенні житлових умов, проведення лікування, надання матеріальної допомоги, ремонту покрівель, комунальних мереж, тощо.
На “гарячу” лінію протягом 10 місяців 2021 року звернулися 732 громадян, 712 питань вирішено позитивно, у 20 випадках громадянам надані роз’яснення з порушених питань.
В усних зверненнях, що надійшли засобами телефонного зв’язку, громадяни в основному порушують питання відлову та утримання бродячих тварин, надання матеріальної допомоги, призначення та виплати субсидій, перевезення пільгових категорій громадян, надання безоплатної медичної допомоги, вакцинації, роботи шкіл та позашкільних закладів в умовах карантину, покосу трави, ремонту доріг і тротуарів, роботи органів місцевого самоврядування. Усі звернення зареєстровані, розглянуті згідно з чинним законодавством, громадянам надані відповіді.
Зважаючи на карантинні обмеження, пов’язані з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 особисті прийоми відбувались з використанням сучасних засобів комунікацій, або при посилених засобах безпеки в умовах карантину. На прийомах розглянуто 70 проблемних питань, позитивно вирішено 55 питань.
Працівниками та диспетчерами зі звернень громадян Арцизької міської ради постійно надаються консультації мешканцям міста в телефонному режимі. Усні звернення приймаються за допомогою засобів телефонного зв’язку, письмові - поштою, через електронні сервіси .
Таким чином, не зважаючи на введення карантинних обмежень, вживаються всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.
У Арцизькій міській раді та її виконавчих органах і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців міста, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.