Вакантна посада посадової особи місцевого самоврядування від 02.11.22

Загальні умови на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування

Головного спеціаліста відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, транспорту та благоустрою Арцизької міської ради
Посадові обов’язки:

1. Виконує завдання з координації роботи, методичного керівництва, розроблення та здійснення заходів з питань енергозабезпечення та житлово-комунального господарства, забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з цих питань;

2. Бере участь у забезпеченні реалізації державної політики у галузі житлово-комунального господарства та будівництва на території Арцизької міської територіальної громади;

3. Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
4. Аналізує стан та тенденції соціально-економічного розвитку у галузі житлово-комунального господарства та будівництва у межах території громади та вживає заходів до усунення недоліків;

5. Бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку з питань реалізації галузевих повноважень.

6. Сприяє впровадженню нових форм та методів в галузі енергозабезпечення, житлово-комунального господарства та благоустрою;

7. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ.

8. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних рад;

9. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян у межах визначених повноважень та звернення юридичних та фізичних осіб, надає пропозиції та вживає заходів для вирішення порушених питань.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 5200 грн., інші виплати відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Інформація про строковість призначення на посаду до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану на умовах, передбачених Законом України «Про правовий режим воєнного стану».
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
резюме довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246, або ж взагалі — надіслати заповнену особову картку встановленого зразка
Для довідок та подання документів на заміщення вакантної посади звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи Арцизької міської ради за адресою: 68400, Одеська обл., м.Арциз, вул. Соборна,буд.46. тел. 3-41-72, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін подання документів: терміново
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта
Наявність вищої освіти за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра, магістра за напрямом містобудування,архітектура
2. Досвід роботи
не менше 1 року
3. Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою