ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 31.05.2021
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Фінансове управління Арцизької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- начальника відділу доходів і зборів;
- головного спеціаліста відділу доходів і зборів.
Вимоги до кандидатів на посади:
- начальника відділу доходів і зборів: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на керівних посадах державної служби, в органах місцевого самоврядування не менше 5 років, вільне володіння державною мовою, володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
- головного спеціаліста відділу доходів і зборів: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1) заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
5) електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді;
6) копію паспорта громадянина України;
7) копію реєстраційної картки платника податків;
8) копію трудової книжки;
9) заява, в якій особа повідомляє, що на неї не поширюються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади» або копія довідки про раніше проведену перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
10) згоду на обробку персональних даних;
11) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається під час особистого прийому щоденно, з 9.00 до 17.00 за адресою: 68400, Одеська обл., м. Арциз, вул. Соборна, буд. 46 (3-й поверх).
Термін подання документів: 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.
Прийом заяв до 29 червня 2021 року.
Орієнтовна дата проведення конкурсу 02 липня 2021 року.