"Гаряча лінія" Арцизької міської ради: найактуальніше за тиждень

Цього тижня оператори «Гарячої лінії» Арцизької міської ради активно приймали дзвінки від мешканців Арцизької громади.

Як і минулого тижня, переважна більшість звернень стосувалась роботи комунальних підприємств громади. Так, оператори «гарячої лінія» направляли заявки до КП «Благоустрій» від мешканців міста щодо відсутності вуличного освітлення. У зв’язку з проведенням технічних робіт Арцизьким РЕМ на деякі вулиці не було освітлено у вечірній період. Наразі, подачу живлення вуличного освітлення відновлено.

Мешканці сіл продовжують звертатися з питаннями щодо отримання компенсації за пільговий проїзд в громадському транспорті.

Надходять заявки від мешканців сіл громади на «Гарячу лінію» з питаннями щодо отримання компенсації за пільговий проїзд в громадському транспорті. Нагадуємо перелік документів для оформлення компенсації:

- заява та заповнений бланк згоди на обробку особистої інформації (бланки та приклади заповнення можна взяти у старости або діловода);

- копія документа, що підтверджує певну пільгу (наприклад, посвідчення учасника бойових дій тощо);

- копія паспорта та ідентифікаційного коду;

- довідка про особистий банківський рахунок.

Нагадуємо, що прийомом пакету документів для отримання компенсації займається староста і діловод старостинських округів за місцем прописки.

Також на «Гарячу лінію» звертались і підприємці громади для уточнення інформації стосовно обмежень роботи в період карантину «червоного» рівня небезпеки. Оператор «гарячої лінії» надавав детальне роз’яснення з даного питання, відповідно до рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Арцизькій міській раді.

Всього за перший квартал роботи «Гарячої лінії» Арцизької міської ради операторами було прийнято 286 заявок, з них 280 було відпрацьовано.

горяч 1